22 July, 2012

Cabut Bateri Laptop Elakkan Dari di Curi


Kalau keluar ke mana-mana tu, samada korang bawak laptop tu sama jalan-jalan atau tinggalkan dalam kereta.

Tapi bila tinggalkan dalam kereta, sila cabut bateri anda. Sebab pencuri ni lg advance. Diorang ada alat untuk tahu kereta mana yg anda laptop dan sebagainya.

Ini la dia salah satu alat digunakan oleh pencuri laptop!


Be cautios!

Sebarkan.


3 comments:

  1. wah! baru tahu..
    nice info.. thnx kongsi info ni.
    macam2 cara la perompak sekarang nih

    ReplyDelete
  2. pernah dengar kes pencuri macam ni tp tak pulak kata kena cabut bateri..canggih btol alatan pencuri..

    ReplyDelete
  3. sebab aku dah kena ;(

    kat area masjid abu bakar , Johor Bahru ..

    kereta lain selamat je,, npe kete aku yg kne?.. huhu

    ReplyDelete

What do you think about this?