28 July, 2012

Daftar ZoShare dan Dapat RM5 Sekarang

tak salah mencuba kan?

orang lain dah mula kumpul $$$ sambil online.

DAFTAR PERCUMA jer.

seriusly xde upgrade akaun ke, dan xde caj apa pun.

bila dah daftar, dan korang taknak terus kan pun takde hal.

tpi rugi lah tak dapat duit kan?

ramai rakan blogger mula sebar kan info fasal ZoShare ni.

agak menarik juga kerana ZoShare ni tak seperti pengiklan yg lain. 

sign up je terus dapat Rm5. Lepas lah duit topup henfon korang kan?

walaupun masih baru, apa kata kita cuba dulu ok?

cara nya sangat mudah.

klik SINI utk daftar

CUMA daftar je guna Facebook, dah pun selesai =)


dalam tu ada beberapa iklan yang boleh korang sebarkan.

mudah je nak generate Iklan.

ok lah, selamat mencuba!

klik SINI utk daftar

2 comments:

  1. Dah pergi ke ZoShare....macam churp-churp jugak dah tu kan.

    ReplyDelete

What do you think about this?