07 August, 2012

Sambung Masters atau Kerja?

Ahhh, tension pulak difikirkan. Tak tau dah mana nak dapatkan nasihat dan pandangan .. semua dok pakat busy saje ;(

5 comments:

  1. klau da cukup duit...buat ja master dulu....

    ReplyDelete
  2. wat master dulu??.. ermmm.. x cukup ni.

    ReplyDelete
  3. Patut le sonyap yo.... pening eh.....Macam nilah.... Tanya pada diri sendiri..... apa cita-cita kita.... Kalau kita minat kepada bahagian akademik macam pensyarah ke .... nak tak nak kenalah buat master kalau kecenderongan kita kepada engineer ke yang tak memerlukan sangat master tu..... kerja dulu pun ok.... cari pengalaman, kumpul duit .... tapi biasanya kalau dah keje...memang cukup malas nak sambung belajar! kecuali ada cikaro kat u tu le...he...he... Apa pun buat solat istikharah ...... Insyaallah Allah tunjukkan jalan...

    ReplyDelete

What do you think about this?