11 October, 2012

[Gambar] Stage Number ku #22


Ni la wajah penat memandu 7 jam dari Johor ke Kelantan. Sempat tidur 5 jam jer.. Dengan tak pergi raptai, agak gelabah jugak naik ke pentas.

Orang lain smart berpakaian sut lengkap. Tapi aku lebih selesa berbaju melayu. Tu pun mak jahitkan, Terima kasih mak,, hehehe .. Siap dalam masa 2 hari jer.

Kantoi lak tak pakai sampin. Bukan ape, buat nye terlucut atas pentas? mana nak sorok muka. haha. lagipun jubah besar, jadi tak nampak sangat la xde sampin.

8 comments:

  1. tgk org smart amik ijazah...hehhe..erkk, ijazah ke dik???

    tahniah dik :)

    ReplyDelete
  2. Seronok tak Abiwan???.....Itulah hadiah pengorbanan penat lelah awak selama ni....dan doa dari insan yg bernama mak ngan abah.....he...he... dannnn..... cikaro tersayang...hu...hu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm kak OkJe yang excited ni.. hehehe

      Delete
    2. excited le.... adik-adik dah ada cikaro..hu...hu...

      Delete
  3. ok r baju melayu...formal jgk tu...

    ReplyDelete

What do you think about this?